Ardeşen TSO İletişim Stratejisi
- Odanın hedef kitlesi; Paydaşları (İç ve Dış Paydaşlar), Üyeleri ve Kamuoyudur.
- İç paydaşları (yönetici ve çalışan) ile kurum içi iletişim araçlarını kullanarak etkin iletişimi sağlar.
- Oda, Hedeflerini gerçekleştirmek için, zamanlamayı da ön planda tutarak, etkin iletişim planı hazırlar.
- Oda, mesajların hedef kitleye doğru biçimde ulaştırıldığını, Kamuoyu Algı Araştırması ile kontrol eder.
- Basın Bültenlerini etkili ve doğru biçimde hazırlar.
- Hedef kitle, ulaşılmak istenen amaç ve tercih edilen iletişim araçlarının birbirleriyle uyum içinde olmasını sağlar.
- Hazırlanan iletişim planını bütçe ile ilişkilendirir.
- Belirlenen hedefler doğrultusunda hedef kitlenin istekleri önemlidir. Hedef kitleye etkin biçimde ulaşabilmek için, onların beklentileri (mekan, zaman, yöntem) doğrultusunda hareket eder.
- Basınla düzenli temas halindedir. Basın listelerini güncel tutarak; medya ile röportajlar, basın bültenleri, elektronik bülten, basın toplantıları ve basın temsilcileri ile toplantılar yapar.
- Periyodik ziyaretler ve sektörel toplantılar düzenleyerek, Üyeleriyle sürekli temas halindedir.
- Paydaşlarıyla sürekli temas halinde olur (Temsil ve Lobicilik Faaliyetleri).
- Yönetici, Çalışan ve Üyeleriyle periyodik toplantılar düzenler.
- Dönemsel Faaliyet Raporları hazırlar.
Ardeşen TSO Yönetim Kurulu’nun 23.10.2019 tarih ve 78/4 sayılı kararıyla kabul edilmiştir.
İLETİŞİM PLANI İÇİN GİRDİ BİLGİLERİ
İç İletişim;
Yüz Yüze (Sözel): Organ Toplantıları, Komisyon Toplantıları, AİK toplantıları, YGG toplantıları, Çalışan Toplantıları, Çalışan Memnuniyeti, Çalışan Önerileri, Çalışan Eğitimleri
Yazılı: İç yazışmalar, Duyurular (pano), Sirkülerler
Dijital: e-posta, SMS, Kurumsal Web Sayfası,
Dış İletişim;
Yüz Yüze (Sözel): Ziyaretler (Lobi Faaliyetleri), Temsil Faaliyetleri, Toplantılar, Etkinlikler,
Görsel/Yazılı Medya: Basın Toplantıları, Basın Bildirileri, Basın Bültenleri, Haberler, Etkinlik Bildirimleri, Strateji ve Politikaların duyurulması, Faaliyet Raporu
Sosyal Medya: Facebook, Twitter
Dijital: e-posta, SMS, Kurumsal Web Sayfası, Tanıtım Videosu, Basın Bültenleri, Haberler
Üyelerle iletişim;
Yüz Yüze (Sözel): Üye Kaydı ve Üyelik İşlemleri, İlan Hizmetleri, Belge Hazırlama ve Onaylama Hizmetleri, Sektörel toplantılar, Tematik Toplantı/Etkinlikler, Üye Ziyaretleri, Karar Alıcılarla Toplantılar (Lobi Faaliyetleri),
Görsel/Yazılı Medya: Basın Toplantıları, Basın Bildirileri, Basın Bültenleri, Haberler, Etkinlik Bildirimleri, Strateji ve Politikaların duyurulması, Faaliyet Raporu
Sosyal Medya: Facebook, Twitter
Dijital: e-posta, SMS, Kurumsal Web Sayfası, Tanıtım Videosu, Basın Bültenleri, Haberler